sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Makuusoppi keittiössä

Keittiön pöytä nurkkauksesta on muovautunut minun makuuhuone, asunnon toinen makkuuhuone. Ajatus makkarista keittiössä huvitti ja mietitytti, mutta pohjan olessa tälläiselle ratkaisulle antoisa päätin toteuttaa idean.  Ainoana harmina, jouduin vaihtamaan 160cm leveän sängyn 120 leveään sänkyyn, muuten parvekkeen ovi ei olisi mahtunut aukeamaan ja tila oisi jäänyt liian ahtaaksi.
Jaoin tilan Keittiöstä verhoilla ja verhotankolla. Kiinnitin verhotangon keittiön kaappeihin, koska kiviseiniin ei iskuporakonetta ollut saatavilla samaan hätään, kun minä ne verhot halusin laittaa paikoilleen. 
Lopputulokseen olen noin melkein tyytyväinen, verhovalintaa täytyy vielä pohtia. Ostin annon musta-valkoiset lankku verhot ja oon kyllä hieman pettynyt, koska raidat eivät täsmää, eivätkä tule kohilleen. Mutta on itsessäkin moitittavaa en tajunnut tankokujan ja tankon halkasiaa tarkistella etukäteen vaan nyt tankokuja on suhteessa tankoon liian pieni ja verhot ei liiku kunnolla mihinkään suuntaan. Toisekseen en tullut ajatelleeksi missään vaiheessa verhojen pituutta. Ajattelin että verhot lähtee samalta korkeudelta kun muutkin kodin verhot, mutta totta tosiaan nehän lähtee ihan katon rajasta,  jolloin ne nyt ei ihan yllä maahan. Olen ajatellut vaihtaa annon verhot olohuoneeseen ja olohuoneen läpikuultavat verhot "makkariin", koska ne ovat hieman pitemmät.
Muuten se on ihana rauhallinen makuusoppi ja eikä tarvitse olohuoneessa katsoa isoa sänkyä.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti